lauantai 20. elokuuta 2011

Tänä vuonna Juthbackasta Ullakon Aarteisiin...

Jos oli edellisviikonloppu
melkoinen fyysinen koetus,
niin eilinen oli
vielä suurempi...

vietimme Huushollin
Kultasepän kanssa
LOMApäivää.
Ajelimme jo aamupäivästä
kohti Uusikaarlepyytä
ja kiersimme KOKO päivän
Juthbackassa.

Ihan kuin olisi ollut heinätöissä,
kroppa huusi tänä aamuna
sen verran pahasti
kammetessani itseäni
kohti kahvinkeitintä.

Koko matkan Juthbackaan
puhelimme toisillemme
rohkaisevasti, kannustavasti;
nyt ei sitten osteta mitään pöhköä,
kippoja on tarpeeksi,
huonekaluja ei ainakaan,
puhumattakaan mistään muista
varsin kauniista, mutta
täysin tarpeettomista Esineistä.

Kuinka ollakaan,
näin sitten kävi,
osin hömppää,
osin tarpeellista,
ainakin, jos tarpeen selittää hyvin.
Ja senhän minä osaan.






























































Ja tämän olisin huolinut,
kun ei Jaguareja ollut tarjolla...




















Huomenna seuraava koetinkivi,
Sarvelan pihakirppis...
siitä sitten huomenna.

5 kommenttia:

  1. Voihan 9ihku kuinka ihana valokuvakehys.

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä, kehys on ihana. Kuvakin on hyvä, tosin aion vaihtaa siihen joku päivä "oikean sukulaisen" kuvan, tämä saa nyt kuitenkin menetellä tovin, vaihdetaan syksymmällä.
    ja nuo liinat, minä en missään nimessä ole pitsi-ihminen, mutta ajaudun jatkuvasti pelastamaan niitä :) Tässäkin on nyplätty pitsi ja myytiin kahdella eurolla pois... se siitä käsityön arvostamisesta!

    VastaaPoista
  3. Voi minä taas olen sellainen pitsien kuluttaja ja keräilijä. Kesällä olen ostellut pellavapöytäliinija ja niihen laittanut vanhoja pitsejä ja tehnyt ne tyynynliinoiksi..

    VastaaPoista
  4. Hih, minä olin tänään siellä! Ja oikein tyytyväinen löytöihini minäkin. Olisi muutama vintageautokin kelvannut! Ihana päivä!

    VastaaPoista
  5. Höh, nuohan on kaikki ihan tarpeellisia, pysyit päätöksessäsi :)!

    VastaaPoista